Tuesday, July 21, 2009

IPhone



Petang semalam, gi The Mines. Ngan aunty saye! Gi cari phone baru. My phone dah rosak. Dah giler. Lama juga la pakai phone tu, almost 3 years. Biler call, ckp 15 minit, terputus..Ada tu, orang tak boleh call Murni..

Sampai je The Mines, terus mencari kedai 'Switch'. Memburu iPhone! Dah lama da, minat iphone ni..Cuma tak prepare je duit nak beli mende tu. Sebab poket selalu dikosongkan dengan membeli baju dan bershopping. Lagipun, guna phone untuk sms dan call je. So, mmg tak berbaloi la kan, beli phone mahal-mahal, tapi tak pandai appreciate. Huhuhu..Murni punya la promo my aunty tu..Dia terpegun! Tergelak-gelak..tersengih-sengih ngan kehebatan touch screen iphone tu. Huhuhu..Yes, berjaya!! Yang tak bestnyer stock sampai end of this week. So, kitaorang keluar dari kedai tu, menuju ke Maxis center pula. Kat sini, dia cakap, iphone sampai end of this month. Fuhh..lagi lama. So, went back to the 'Switch' tadi, and put some deposit. So, end of this week dapat la iphone tu..Dan seperti biasa, Murni la yang merasmikan segala benda baru..haha..

p/s: I want W508 Midnite Summer (i love butterfly) and I'll get Poetic White casing for free! Tapi kalau dapat iphone for free, lagi bestt!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit