Monday, August 24, 2009

3rd day of Ramadhan


Telah lama aku menyepikan diri

Sejak aku mendekatkan diri pada tugas baru ku di hospital.

Serdang dan Putrajaya.

Hatiku dicuit oleh si dia..
Tapi seperti kisah-kisah yang sudah..
Cuma sekejap.
Salah aku? atau salah dia?
Atau mungkin tiada jodoh?
Dia sepertinya serius tentang aku..
Tp aku melakonkan watak bodoh. Berlakon tidak mengerti.
Akhirnya, dia pergi. Melukiskan satu lagi sejarah dalam diri ini.
__________________________________________________________________

Penat..Katil menjadi teman dr pagi td.
Diarrhea. Salah makan mungkin..

Syafiq YM. Tanya kabar. Menghulurkan bantuan utk membelikan juadah puasa utk ku..
Aku menolak. Tapi mencadangkan untuk berbuka bersama sebentar lg.
Nabiha, Nadrah dan aku.
Masjid Besi, Putrajaya.

Semoga Ramadan kali ini lebih baik. Amin~

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit