Wednesday, December 23, 2009

Hati Yang Sakit

Di saat kesunyian,
ku mencari sesuatu yang tidak lengkap dalam hidupku,
kau datang..
berdiri di depan pintu hatiku,

Lalu..
Aku buka pintu hatiku,
Tanpa memikirkan bahaya yang menanti,
Hanya untuk mu..

Dan sehingga hari ini,
Di saat aku menulis ini,
Aku masih mengharap,
Sesuatu yang sukar dan mungkin juga mustahil,
Yang kau juga berperasaan sepertiku
Aku senang berperasaan begini

Telah banyak aku lakukan,
Buang perasaan ini, jauh..
Tapi ianya hanya merunsingkan hidupku
Aku runsing dengan perasaan ku sendiri
Sakit..
bila memikirkan ada gadis lain menemani hidupmu
Sakit..
bila tatkala berteka teki tentang gadismu

Di saat kau mengatakan hatimu sedang mekar berbunga
Hati ini sakit..
bila memikirkan gadis itu bukan aku

Angel...

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit