Wednesday, June 3, 2009

Bertemu semula

-Dari kiri: Fiona, Ayu, Murni-




-Dari kiri: Nabila, Fiona, Ayu-
Teringat zaman persekolahan yang telah lama ku tinggalkan. Manis. Terlalu banyak memori. Boleh dikatakan zaman kegemilangan Putri. Pencapaian dalam akademi sangat memuaskan hati terutama Maths dan Science. Terlalu minat dalam subjek tersebut barangkali. Langsung tidak hairan dengan subjek yang lain. Dan disebabkan itu juga, Putri berada dalam jurusan Sains Hayat sekarang.

Bertemu semula dengan kawan-kawan lama minggu lepas. Lokasi di Bandar Melaka. Hampir 3 tahun, tidak menjejakkan kaki ke situ. Bukan lupa negeri sendiri, tetapi masa amat mencemburui Putri bagi mengejar cita-cita yang diidamkan. Bertemu dengan kawan yang paling rapat dan berkongsi bermacam-macam cerita. Yang pasti, semuanya masih sama. Semua masih tidak ber'bf', kecuali Fiona yang dari dulu sentiasa 'hot'. Ada saje teman lelaki. Tapi kali ini, tidak lagi dengan lelaki yang dulu. Lagi handsome dan bergaya. Seorang tentera. Arghh.. cerita pasal teman lelaki orang lain pula! Ayu sudah pun menamatkan pengajiannya. Nabila akan mengekori jejak Ayu tidak lama lagi. Fiona juga, bakal menamatkan pengajiannya dan bermulalah latihan tenteranya di UPNM. Dan Putri, masih terkontang kanting, meneruskan pengajian untuk 3 tahun lagi. Lamakan?? Terima kasih rakan!




-Sempat Putri merakamkan saat mereka melintas jalan-

-Haih, ape ni, lintas jalan pun tak reti-

- Hahaha..Malu!-

"Love life and life will love you back. Love people and they will love you back"

-Arthur Rubinstein-



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit