Tuesday, March 30, 2010

Kelu Yang Bingit

-Credit to Fizal Photography-

Dua perkataan tersusun di skrin aku
Dua kali dipadam
Banyak yang ingin aku hamparkan
Sebutir tak terjuak

Macam - macam melintasi fiber saraf aku
Bersimpang - siur, sesak
Macam - macam yang aku gambarkan
Hiruk pikuk, bingit
Sini menjerit, sana melolong

Ada tempat yang aku fikirkan
Ada kisah yang aku kenangkan
Ada tragedi yang aku bayangkan

Malam ini
Jari kelu lagi
Seperti dua tiga hari lalu
Baru saja ia menari
Muka itu keluar
Dan sekarang keluar lagi
Tolonglah berambus!

p/s: Aku patut tidur dengan air suci malam ini. Selamat malam makhluk Bumi.



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit