Wednesday, December 29, 2010

AFF Suzuki Cup 2010

Tahniah kepada pasukan Malaysia di atas kejayaan mereka membawa pulang Piala AFF Suzuki 2010.
Seperti yang semua sedia maklum, jarang seorang wanita arif tentang selok belok sukan, terutama bolasepak. *cehh..bunyi nak kelassss je* 

Perlawanan akhir diantara Malaysia vs Indonesia di Kuala Lumpur pada Ahad lepas, berpihak pada pasukan Malaysia kerana berjaya menjaringkan 3 gol, manakala Indonesia pulang dengan perasaan hampa.

Pada malam ini (29/12/2010) Indonesia berjaya menjaringkan 2 gol menumpaskan pasukan Malaysia yang menjaring hanya 1 gol di bumi Jakarta. Namun kejayaan tetap menjadi milik Malaysia dengan jumlah mata (4 - 2)

Tahniah sekali lagi buat Pasukan Malaysia

Safee Sali pasti akan meniti dibibir rakyat Malaysia. Begitu juga dengan penjaga gol Malaysia, Khairul Fahmi yang beraksi dengan cukup hebat.

Tak yah cakap banyaklah Murni..kau takkan dapat lawan Pengulas Sukan tu. Haih..

Baik-baik..sikit je lagi..



Bukan apa, kita nak tunjuk gambar pemain hebat bolasepak Malaysia je.. :D



Safee Sali. Uihh..nampak loving kan? :D


Buat muka buruk pun, nampak manis lagi :P




Ni la goal keeper Malaysia, Khairul Fahmi ;)



Haiih..Fahmi, jangan nak simpan rambut panjang lagi! Tak elok permainkan hati orang


Orang Kelate rupanyaa



Pemain bolasepak Malaysia yang lain, jangan kecik hati kalau nama anda tidak disiarkan. Tak tau apa masalah kita masa tengok perlawanan ni, nampak Safee dengan Fahmi je yang dalam TV. Mungkin kena jumpa Optometrist esok ;)



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit