Saturday, November 7, 2009

Dia

Sekali lagi..
Ianya datang..
Singgah dihatiku..

Kenapa perlu mengenalinya, jika tiada jodoh?
Untuk apa?
Untukku menunjukkan bahwa aku benar-benar tertarik padanya adalah sangat mustahil
Aku masih punyai malu..

Aku benar ni!
Aku benar!
Tidak menipu..
Aku tertarik pada kau..

Aku tertarik pada waktu pertama kali kita berbicara
Hatiku berdetik "inilah jodohku..inilah lelaki yg aku tunggu sehingga menolak laki-laki lain"
Ya, saat pertama kali kita berbicara
Bukan selepas aku mengenali siapa kau sebenarnya..
Walau kau ada ciri-ciri yang tidak berapa aku suka..
Ntah sebab apa, aku makin suka..
Iya, pada kau..

Aku berasa amat malu untuk mengaku bahwa aku jatuh cinta
Aku merasakan kau terlalu hebat..
Hebat dalam segala hal..


-Semoga bahagia dunia dan akhirat AHH@Angel@Aaachoom-

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit