Sunday, November 22, 2009

My fault

Its all about 'my fault'
I just follow my intuition. Just felt he is the one for me..

Voice: Hahaha..

Aku: Salah akukah?

Voice: Ya, salah kau..Kan aku dah ingatkan, jangan bagi 100% hati kau..

Aku: Aku tak boleh..Dah cuba. Cara dia memikat, aku sayang dia. Aku kalah kan?

Voice: Semoga kau tak mati dalam dunia ciptaan kau

Aku: Yer, selagi ada orang-orang yang aku sayang di dunia ini, aku mungkin boleh bertahan

Voice: Kau kan hebat! Semua benda kau mahu buat, pastikan yang ini kau boleh buat!

Aku: Aku tak pasti..Semalam je aku dah menangis di awal pagi. Kau kan tau, aku susah menangis. Dulu pun aku menangis, tapi sebab kesusahan pelajaran ku..Kali ni, aku menangis lagi, sama macam dulu.

Voice: Kau bodoh! Aku kan dah kata, pilih lelaki yang sayangkan kau. Kau sayangkan dia kemudian. Jangan cepat sangat!

Aku: Aku ingat pesanan tu. Hati dan otak berbeza. Cara dia sepertinya serius, memberikan harapan pada ku. Aduh..sakitnya. Macamni rupanya sakit patah hati. Tak ada ubat tahan sakit, tak boleh buat pembedahan. Kena tunggu dia hilang sendiri.

Voice: Yer, sekarang kau dah rasa kan? Aku dah kata, penyakit ni lain. Lain dari apa yang kau belajar.

Aku: Hahaha..aku kalah..Kau jahat! Tak datang masa aku tengah syok dalam dunia ciptaanku. Datang masa aku sakit je

Voice: Kau yang tak panggil aku. Kan aku kata, aku akan datang hanya pada masa kau memikirkan kegagalan. Ada kau fikir kegagalan? Kau fikirkan kejayaan je kan? Hidup ni, jangan sombong, jangan bongkak. Kena lihat bawah sesekali.

Aku: Betul kata kau.

Angel!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit