Tuesday, November 24, 2009

Phewww~

Lalala..ape erh? Jari mahu menari..hati mahu meluahkan nasibnya..Tapi 'brain' tidak membenarkan..
So? So, jawapannya..ikut kate brain..sebab manusia dikurniakan otak yang berakal, menjadikannya haiwan yang paling tinggi darjatnya..

Hati: Bagilah chance..nak luahkan apa yang terpendam juga. Asik-asik Brain yang dapat peluang..

Jari: Phewww..saya tak kisah. Saya ikut je, apa yang kamu berdua decide.

Brain: Arghh..tak boleh. Kau tak boleh pakai sangat..Memalukan tuan badan je..Semua pun sebab kau, dia ikut cakap kau haritu..Sudah-sudah! Tak boleh layan sangat kehendak kau. Dengar cakap aku!

Hati: Hurmm..ye laa..Tapi kalau aku sakit macamana? Pendam banyak sangat?

Brain: Ini lah yang aku tengah buat, kau takkan sakit lagi..Ubat kau, Quran, istighfar, selawat. Faham?!

Hati: Ye la..faham..Tapi..bagilah..sekali ni je..please..please..

Brain: Ok, kali ni je..

Hati: Yess!! Tqvm Brain..

Dan hati pun, mulalah meluahkan segalanya..





No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Whatever u give me, I will make it greater. Give me sperm, I'll give u a baby. Give me a house, I'll give u a home. Give me groceries, I'll give u a meal. Give me a smile, I'll give u my heart. I will multiplies and enlarges what I've given. So if u give me crap, be ready to receive a ton of shit